Äntligen!

Då har man äntligen vågat trycka på den där knappen för att signa upp ett bloggkonto. Den där knappen jag länge velat trycka på men inte vågat! Men idag hände det. Tack Sara för att du höll mig i handen och gjorde mitt knapptryck verkligt. Tänk att man behöver ha lite stöttning när man ska bege sig in cyberrymden. Tänk att man ska vara så rädd för det man inte kan eller vet något om. Men från och med nu ska jag våga, inte vara rädd för att ta reda på hur detta sociala forum fungerar. Nu börjar mitt äventyr. Hoppas ni gör mig sällskap i sommar!

 

2 thoughts on “Äntligen!

  1. Härligt Linda! Kul att du vågar och att du äntligen kom igång. Vi får peppa varandra att fortsätta blogga om ditt och datt!

Kommentera

